czwartek, 22 sierpnia 2013

1.

"Jestem człowiekiem, obmyślę nowy plan. Czas, abym powstał, przemierzył nowe lądy… Czas, abym na serio wziął sprawy w swoje ręce. Wybierając takie życie, nigdy więcej nie spojrzę za siebie. Odchodzę, wiem, dokąd podążam. Idąc za śladami stóp, wytyczam własną i jedyną ścieżkę… "  Eminem .

Czasem w życiu jest taki moment , w którym człowiek się załamuje....
I nikt się tym nie przejmuje , nikt nie przychodzi z pomocą , z pocieszeniem , nikt nie przychodzi nawet żeby powiedzieć zwykłe 
" będzie dobrze " .
I wtedy uświadamiasz sobie , że wszystko w co wcześniej wierzyłeś było kłamstwem . Stworzonym przez ludzi , którzy tak naprawdę nigdy nie byli twoimi przyjaciółmi .

                                  Jesteś sam .

Samotny
Zdołowany 
Bez ochoty do życia ... 

Znasz to uczucie ? 
Tak , ja też . 

Wtedy ważne jest tylko jedno Nie poddawaj się ! 
Walcz o swoje życie , o prawdziwych przyjaciół , 
wyznacz nowe granice , stwórz samego siebie na nowo .




 Bądź zawsze z uśmiechem na twarzy ! 

A gdy spotkasz osoby , którym będzie to przeszkadzało 
nie przejmuj się już tym .... Powiedz wasze zdanie mnie jebie  . 
Bądź sobą nikogo nie udawaj , znajdź swoją własną drogę 
do szczęścia .


" Bo gdy coś mówię, robię to, i nic mnie nie obchodzi
co ty o tym myślisz, robię to dla siebie, więc jebać świat,
Olać go, on jest zbyt nabuzowany i jeżeli coś spróbuje mnie powstrzymać
To i tak będę tym kim powinienem być ".

4 komentarze:

  1. masz rację, nie powinno się od razu załamywać, trzeba cały czas wierzyć, że będzie lepiej. :)
    bo zawsze po burzy przychodzi słońce. ;D

    zapraszam do mnie --> glamorien.blogspot.com <-- jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, z chęcią się odwdzięczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. Dokładnie ja też nie raz się załamałam :(

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To było głębokie *.* Zgadzam się z tym co napisałaś :)

    Obserwuję i liczę na to samo :))

    vivienneblackstories.blogspot.com

    photography-vivienne.blogspot.com

    :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wiele chwil załamania i masz rację.
    Piszesz z sensem, nie jakieś teksty mało ciekawe.
    Dodaje do obs. :D

    OdpowiedzUsuń